22 Şubat 2009 Pazar

Sivasspor - Eskişehirspor maçının katili



Nasıl da soğukkanlısın be katilim ? Kaçıncı etti bu sene Eskişehirspor'a karşı yapılan ? Bursaspor , Galatasaray , Gaziantepsor ve Sivasspor maçlarında resmen biçtiler Eskişehirspor'u ! Süleyman Abay senden beklenmezdi tüm bunlar !

Peki nasıl olacak bu işler ? Dipteki tüm takımların kazandığı dönemler biraz erken başlamadı mı ? Eskişehirspor'un penaltısını TV'de tartışacak kimse var mı acaba ?

Faruk Bayar şu an Lig TV'de konuşuyor ve diyor ki :

'' 12 senemi Eskişehir'de geçirdim ve benim için Eskişehirspor'un yeri ayrıdır. ''

Faruk sana ayrı , Süleyman Abay sana ayrı yazıklar olsun !

Son olarak, Serdar Özbayraktar'a artık hiç birşey demiyorum ben. Üçlü çektirsin benim dahil olmayacağım tayfaya !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder