24 Mart 2010 Çarşamba

Çizgi Dışı




" one way or another i'm gonna find ya i'm gonna getcha getcha getcha getcha'' diye roberto carlos garıdan gızdan kaçarken pafrüm reklamında duyduğunuz dostlar bir BLONDIE klasiğidir. Blondie'nin vokali Deborah (Debbie) Harry ise bir stil ikonudur. Şöyle ki :






Hani tamam taparcasına sevmiyordum ama hani grubun çıkış noktasında bir punk temeli olması bile sevmeme yeterdi bu kadını. (new wave deme hemen oradan çakarım ağzına tokadı) .Şimdi bu kadının şu hale gelmiş olmasını alayınız yan yana gelseniz bana açıklayamazsınız .





Ha desenki bana 65 yaşındaki bu nineyle beraber olmak ister misin ? 70 lerde olsam tanrının bir lütfu derdim. 80 lerde olsa Kenan Evren (*) Türkiyesinden bir solcu olur yanına kaçar idim. 90 larda olsa hala gideri vardı. 45-50 yaş arası valla şu halimle gelsin varım ben yani. Sat gel gözüm yok para pulda Debi.

Ama yaş olmuş 65 be Debby'cim ! Yürü git işine. Kırışıklar var artık o gül yüzünde oh Debbie ! Can Debbie ! Yar Debbie !


(*) 80ler Türkiyesinde 12 eylül vurgusu yapmak yasaklansın. Kendimden tiksindim yazarken ama sonra silmedim. Bir de lütfen ciddi gözükmek için bu ucuz numaralara başvurmayalım artık topluca. Yani ne bileyim sal gitsin hocu. Komediden bahsederken trajedi ve komedi aslında iç içedir diyen ilk kimi görürsek ağzının orta yerine indirelim şamarı. Evet yapalım bunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder